ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ - ΚΟΝΙΣΠΟΛΙΑΤΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ

ΚΟΝΙΣΠΟΛΙΑΤΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΚΕΡΚΥΡΑ - ΛΟΓΟΠΑΙΔΙΚΟΙ ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΜΙΛΙΑΣ - ΑΡΘΡΩΣΗ - ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ - ΑΥΤΙΣΜΟΣ - ΔΙΑΧΥΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ - ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΟΥ - ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΣ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΝΟΗΤΙΚΗ ΣΤΕΡΗΣΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΝΗΣΙ

Διεύθυνση - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Διεύθυνση: ΑΛΥΚΕΣ ΠΟΤΑΜΟΥ - Ι. ΘΕΟΤΟΚΗ 67 Τ.Κ. - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τ.Κ.: 49100
Περιοχή - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Περιοχή: Κέρκυρα Κατηγορία - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Τηλέφωνο - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τηλέφωνο: 2661022643 Fax - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Fax: 2661022643
Κινητό - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Κινητό: 6976222485 E-mail - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ E-mail: marilenakonispoliati@hotmail.com
Υπεύθυνος - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Υπεύθυνος: ΚΟΝΙΣΠΟΛΙΑΤΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ Τηλέφωνο υπεύθυνου - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τηλέφωνο υπεύθυνου: -
Ιστοσελίδα - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Ιστοσελίδα:
Κονισπολιάτη Μαριλένα, Πτυχιούχος τμημ. Λογοθεραπείας Πατρών, Εγγεγραμμένη στο Σύλλογο Επιστημόνων Λογοπαθπλόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδας. Πότε ένας γονιός πρέπει να απευθύνεται σε ένα λογοθεραπευτή; Συνήθως όταν η μητέρα έχει την αίσθηση ότι ο λόγος του παιδιού της δεν αναπτΑύσσεται με τοναμενόμενο τρόπο έχει δίκιο. Πέρα όμως από το ένστιχτο της μητέρας, φυσικά υπάρχουν περισσότερο αναγνωρίσιμα κριτήρια. Μία επίσκεψη σε ένα λπγοθεραπευτή είναι απαραίτητη ότανο παιδί σε ηλικία: ...
Επισκέπτες: 8294

ΚΟΝΙΣΠΟΛΙΑΤΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΚΕΡΚΥΡΑ - ΛΟΓΟΠΑΙΔΙΚΟΙ ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΜΙΛΙΑΣ - ΑΡΘΡΩΣΗ - ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ - ΑΥΤΙΣΜΟΣ - ΔΙΑΧΥΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ - ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΟΥ - ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΣ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΝΟΗΤΙΚΗ ΣΤΕΡΗΣΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΝΗΣΙ

ΚΟΝΙΣΠΟΛΙΑΤΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΚΕΡΚΥΡΑ - ΛΟΓΟΠΑΙΔΙΚΟΙ ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΜΙΛΙΑΣ - ΑΡΘΡΩΣΗ - ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ - ΑΥΤΙΣΜΟΣ - ΔΙΑΧΥΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ - ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΟΥ - ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΣ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΝΟΗΤΙΚΗ ΣΤΕΡΗΣΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΝΗΣΙ

Κονισπολιάτη Μαριλένα, Πτυχιούχος τμημ. Λογοθεραπείας Πατρών, Εγγεγραμμένη στο Σύλλογο Επιστημόνων Λογοπαθπλόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδας.

Πότε ένας γονιός πρέπει να απευθύνεται σε ένα λογοθεραπευτή;

Συνήθως όταν η μητέρα έχει την αίσθηση ότι ο λόγος του παιδιού της δεν αναπτΑύσσεται με τοναμενόμενο τρόπο έχει δίκιο. Πέρα όμως από το ένστιχτο της μητέρας, φυσικά υπάρχουν περισσότερο αναγνωρίσιμα κριτήρια. Μία επίσκεψη σε ένα λπγοθεραπευτή είναι απαραίτητη ότανο παιδί σε ηλικία:

  • 1 έτους δεν επαναλαμβάνει συλλαβές.
  • 18 μηνών δε χρησιμοποιεί λέξεις.
  • 2 ετών δεν εκταπλές εντολές.
  • 2,5 ετών δε φτιάχνει απλές προτάσεις, λέει λιγότερες από 8-10 λέξεις, δεν κατανοεί άρνηση κα ερώτηση.
  • 3 ετών δε σχηματίζει προτάσεις.
  • 3-4 ετών δε χρησιμοποιεί προθέσεις ή πληθυντικό.
  • 4 ετών δυσκολεύεται να προφέρει όλα τα σύμφωνα.
  • 4-5 ετών κάνει συντακτικά λάθη.
  • Όταν το παιδί επαναλαμβάνει συλλαβές με μορφή τραυλισμού και έχει περάσει τα 3 έτη.
  • Όταν η φωνή του παιδιού δεν ακούγεται όπως των υπολοίπων παιδιών.
  • Όταν υπάρχει κάποια διάγνωση όπως: αυτισμός, νοητική υστέρηση κ.α

Ο λογοθεραπευτής ασχολείται με μία πληθώρα διαταραχών

  • Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές λόγου / Ειδικές Γλωσσικές Διαταραχές
  • Αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές
  • Διαταραχές ροής (τραυλισμός, ταχυλαλία)
  • Διαταραχές φωνής
  • Δυσλεξία
  • Γναθοπροσωπικές ανωμαλίες, όπως είναι οι σχιστίες.
  • Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές  (αυτισμός, σύνδρομο Asperger).
  • Βαρηκοΐα – κώφωση
  • Σύνδρομα όπως είναι το σύνδρομο Down
  • Εγκεφαλική παράλυση, όταν επηρεάζει και την ομιλία.
  • Παιδιά μετά από εγκεφαλίτιδα ή ατύχημα με χτύπημα στο κεφάλι.
  • Νοητική υστέρηση
  • Ενήλικες έπειτα από ατύχημα, εγκεφαλικό επεισόδιο, λαρυγγεκτομή

Πλαίσιο συνεργασίας

Κάθε άτομο αξιολογείται σε όλα τα επίπεδα της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας , με σκοπό να διερευνηθούν οι δυσκολίες και οι ιδιαίτερες ικανότητες που παρουσιάζει. Έπειτα σχεδιάζεται ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης με συγκεκριμένους μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους.  Οι γονείς ενημερώνονται για τη φύση των δυσκολιών και καλούνται να συμμετέχουν ενεργά σε όλη την πορείας της λογοθεραπευτικής παρέμβασης. Δίνονται κατάλληλες οδηγίες, όταν είναι απαραίτητο τους παρέχεται το αντίστοιχο υλικό και εκπαιδεύονται για τη χρήση του. Με αυτό τον τρόπο, διευκολύνεται η γενίκευση των στόχων. Αξίζει να αναφερθεί, ότι δεν εφαρμόζονται οι ίδιες τεχνικές και  μέθοδοι σε όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως, γιατί κάθε άτομο είναι ξεχωριστό.

Όταν το παιδί κατακτήσει κάποιους βασικούς στόχους και κριθεί ότι είναι έτοιμο, υπάρχει δυνατότητα ένταξης του σε μικρές ομάδες παιδιών, που έχουν παρόμοιες επικοινωνιακές ικανότητες. Οι ομάδες αυτές έχουν στόχο, τη γενίκευση των στόχων λογοθεραπείας, την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη κοινωνικοποίηση, στην αυτογνωσία, στην ανάπτυξη της εμπιστοσύνης, τόσο στον εαυτό τους όσο και στους άλλους και στην αυτοεξυπηρέτηση τους. Οι τελευταίοι στόχοι επιτυγχάνονται και με τη  συνεργασία κοινωνικού λειτουργού.   Τα παιδιά μαθαίνουν μέσω οργανωμένου υλικού, αλλά και βιωματικά μέσω role play, μαγειρικής, ζωγραφικής, κατασκευών, παιχνιδιού, κίνησης και άλλων δραστηριοτήτων.

Λειτουργούν και μικρές ομάδες παιδιών που ανήκουν στις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Τα παιδιά προηγουμένως έχουν κατακτήσει αρκετές δεξιότητες και έχουν οριοθετηθεί επαρκώς. Έπειτα, καλούνται να συνεργαστούν και να «μάθουν» μαζί με άλλα παιδιά αντίστοιχων, παρόμοιων ικανοτήτων.

  • Διενεργούνται ατομικές ή ομαδικές συνεδρίες Ψυχοκινητικής θεραπείας.

Η ψυχοκινητική παρέμβαση απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους τυπικής ανάπτυξης, καθώς και σε παιδιά με νοητική υστέρηση, αυτισμό, σύνδρομο Aspergrer, δυσλεξία, μαθησιακές δυσκολίες, υπερκινητικότητα, διάσπαση προσοχής, κινητικές δυσκολίες κ.α

 

Τι είναι η ψυχοκινητική;

Η ψυχοκινητική αγωγή είναι μια μέθοδος παρέμβασης στην ανάπτυξη του παιδιού συνολικά, προωθώντας τις ήδη υπάρχουσες δυνατότητες του και βοηθώντας το να ανακαλύψει και να εξελίξει τον εαυτό του και το σώμα του!

Η ψυχοκινητική αγωγή αποτελείται από πολλούς συνδυαστικούς τρόπους μάθησης. Καθώς το κύριο όργανο είναι η φαντασία και η κίνηση, ο εκπαιδευτής με ποικίλους τρόπους μπορεί να διδάξει, να βελτιώσει ή να χαλαρώσει το παιδί χωρίς να περιορίζεται στα κλασσικά πρότυπα μάθησης. Αυτά τα μέσα μπορεί να είναι η θεατρική αγωγή, παρουσιάζοντας κάθε παιχνίδι με τρόπο παραμυθένιο, υποδυόμενοι φανταστικούς ρόλους, εξασκώντας κάθε αδρή και λεπτή κινητικότητα, συνδυασμένη με τη μουσική, εναρμονίζοντας το παιδί με το ρυθμό, βελτιώνοντας το συντονισμό του και προσφέροντας χαλάρωση μέσα από τη μουσική.

Ανάλογα με τις ανάγκες κάθε παιδιού θα πραγματοποιούνται ατομικές ή ομαδικές συνεδρίες ψυχοκινητικής ή θα εντάσσεται σε ομάδα. Στην δεύτερη περίπτωση θα υπάρχουν ομάδες δημιουργικής απασχόλησης και ψυχοκινητικής με παιδιά αντίστοιχων ικανοτήτων και ηλικιών.

Πού στοχεύει η ψυχοκινητική;

Κάθε παιδί έχει τις δικές του ανάγκες, γι’ αυτό στις ομαδικές μας συνεδρίες, προσπαθούμε να προσφέρουμε στα παιδιά ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα, συνδυάζοντας το στο σύνολο και παρέχοντας την απαραίτητη βοήθεια με την οποία τα παιδιά θα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, επιτυγχάνοντας την επικοινωνία, την κοινωνικοποίηση, την συνεργασία, την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης, την έκφραση των συναισθημάτων τους.

Γι’ αυτό το σκοπό ο χώρος μας είναι κατάλληλα εξοπλισμένος και διαμορφωμένος για να προσφέρει στα παιδιά διάθεση για παιχνίδι, ιδέες για να δημιουργήσει η φαντασία τους πρωτότυπες δραστηριότητες, ψυχοκινητικά εργαλεία με τα οποία θα εκτονωθούν, θα τολμήσουν και θα βελτιώσουν την αυτοπεποίθηση και την κινητικότητα τους. Το τραμπολίνο, το σχοινί αναρρίχησης, η κούνια, η τροχοσανίδα, οι διαδρομές δεξιοτήτων, το τούνελ, όργανα ισορροπίας και αισθητηριακά υλικά  είναι αυτά με τα οποία το παιδί μπορεί να παραλλάξει την αρχική τους λειτουργία σε ότι πιο μοναδικό μπορεί να φανταστεί!!